TOITUMINE

 

 “Kui tihti ma söön ning kui palju?” Nimelt söön ma nii tihti kui vaja ja siis kui tunnen, et olen näljane. Loomulikult ei oota ma nii kaua, et kõht koriseb ja siis mõtlen, et ohh oleks aeg midagi hamba alla pista. Pigem on mul nüüdseks välja kujunenud kellaajad, mis ei tähenda seda, et vot kell on 12 ja siis pean ma midagi sööma aga nii umbkaudselt siiski jälgin millal ma mingi toidukorra teen.

IMG_0435


 “Mida ma päeva jooksul söön?” Mida ma ei sööks? 😀 Söön peaaegu, et kõike kuid ajajooksul on väljakujunenud omad lemmikud tooted ja toidud. Ma armastan tervisliku toitu! Enamus mu toidud on meeletult lihtsad aga samas sealjuures ka väga toitvad ja kasulikud. Siin juures saan öelda nii palju, et ma tõepoolest võin 4-5 päeva järjest lõunaks sama toitu süüa , sest mulle maitseb ja, kui tüdimus tekib siis teen vahelduseks midagi muud. Ilmselt olen ma sellekoha pealt lihtsalt laisk ja ei viitsi kokata midagi ulme peent vaid lähen lihtsama vastupanu teed ehk siis nt riis, kana, hakkliha pastaga, smuutid, salatid jne 😀

IMG_1231

 “Mida ma jälgin oma toidu juures?” Ma ei ole küll eriline ekspert, kuid mida aeg edasi seda rohkem hakkab tervislik elustiil mind huvitama ning proovin end rohkem kurssi viia. Kui ma midagi söön siis proovin ma esmalt arusaada, et mida see toit mulle õigupoolest annab? Mida see toit sisaldab? Valgud, süsivesikud ja rasvad!

IMG_1237

 

 “Palju kaloreid ma söön?” Algselt ei jaganud ma ööd ega mütsi nendest kaloritest, sest polnud ju põhjust. Sõin seda, mille isu oli ning palju tahtsin sealjuures huvi tundmata, mida see toode üldse sisaldab. Kuid korralikumalt treenides ja soov tulemusi saavutada mängib äärmiselt suurt rolli korralik ning puhas toitumine! Kindlasti olete sellist lauset kuulnud, et “kõhulihased tulevad köögist” ja just täpselt nii ongi! Võime neid kõhulihaseid teha jõusaalis külll ja küll, muidugi aitab see kaasa ja treenib neid kuid siiski hakkab koik pihta köögist. Samuti on ka teiste lihasgruppidega. Aga sellest räägin pikemalt mõnes teises postituses. Anyway lõpuks hakkasin siis oma toiduaineid kaaluma, et reaalselt aimu saada kui palju ma päevas söön. Praegu söön ma ca 2000-2200 midagi sinna kanti, täpselt see mul paigas pole aga nii ligikaudu. 


Makrode vahekord on mul järgmine ehk siin näete mitu % moodustavad süsivesikud, rasvad ja valgud minu ühe päevasest toidulauast (kõik söögikorrad kokku arvestades)

  • Süsivesikud 50%
  • Rasvad 30%
  • Valgud 20% (tavaliselt on see protsent suurem)

IMG_1196

See ei tähenda seda, et kõigile selline makrode vahekord peaks sobima aga minul lihtsalt hetkel on see selline.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: