TREENINGPÄEV

Olen tegelnud maast madalast peale erinevate spordialadega tennis, tantsimine, iluvõimlemine, kergejõustik, vehklemine ja nüüd on mu südame võitnud jõusaal!

IMG_0655

Tavaliselt treenin ma 5x nädalas. Ning puhkepäevadel liigutan ennast natuke rohkem. Sisutan seda siis, kas mõne pikema jalutuskäiguga või lähen teen väikse jooksuringi 🙂 Praegu on mul kasil mu neljas treeningplaan ning see on jaotatud 5-ks. Töötan kahe erineva tsükliga milleks on superseeriad ja 15-ed kordused. Superseeriates teen 7-9 seeriat järjest ja püramiid susteemis liigun raskusega üles ja kohe alla tagasi. 15-sed teen pikema puhkepausiga ning tõusva raskusega seeria-seeriast. See plaan on mõeldudki pigem edasijõudnutele, sest nagu eelnevalt mainisin on tegu mu neljanda kavaga ja iga kava muutub tasemele vastavalt 😀 Treeningkava ei ole internetist võetud vaid mu isa koostatud.

IMG_1239

Jaotus on selline, et 3 trenni 1 vaba, 2 trenni 1 vaba (3+1+2+1)

  1. Selg, kõht
  2. Jalg
  3. Õlg, rind
  4. Käed, selg
  5. Jalatagaosa, õlg, kõht

Kardiot teen iga trenni algus umbes 15min ja kui jaksu ja tahtmist on siis peale trenni ka natuke 🙂 Proovin enda keha kuulata ning vastavalt sellele otsustada!

IMG_1241

Kuna naistele kipub olema nii, et alakeha on tugevam kui ülakeha siis nii on ka mul. Pean rohkem vaeva nägema selja ja õlgade treenimisega. Samas eks muidugi sõltub kõik geenidest ja inimese kehatüübist.

Kui tekkis küsimusi või on soov millegi kohta täpsemalt uurida siis olen nõus meeleldi vastama!

 

Üks kommentaar “TREENINGPÄEV

Add yours

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: