TERE MÄRTS

Olen elusalt ja tervelt reisilt tagasi! Nädalake puhkust läks nagu niuhti, kui aus olen siis oleks paar päeva heameelega veel lebotanud ja alles siis koju külma tulnud 😀 Aga ega ma ei virise, sest nagu öeldakse, et ära käia on alati tore aga kodus tagasi olla on veel parem! Olen sajaga nõus.

Laupäeval 24.02 EV 100 sünnipäeva hommikul startisime Dubai poole. Lend läks väga mõnusal ajal kl 10 Moskvasse. Moskvas jäi meil pikem vahe sisse ca 5 tundi ootamist. Õnneks võtsime endal lounge, kus aegaviita, sest see lennujaam, kus olime nägi ikka päris ahistav ja jube välja 😀 Ilma naljata, tuvid lendasid söögikohtades ringi ja kogu see atmosfäär… Peale viite tundi söömist ja puhkamist läksime oma lennu peale mis kestis 5h.

Kohale jõudes läks kõik üllatavalt sujuvalt ning õue astudes…Lausa uskumatu kui hea soe! Ma polnud ammu nii sooja saanud!  Ilusti oli meil vastas takso, mis meid hotelli viis. Muidugi kõik ümberringi oli lihtsalt VAUVAUVAU pidi vaatama, et kael kangeks ei jääks vaadates neid pilvelõhkuijaid, mille tippe läbi autoklaasi ei näinudki. Erivalgustega hooned ja lõputu ehitamine. Linn, mis ei saa valmis!

93C223C4-CA38-496F-96D7-0D7E13128334

Kuna sinna jõudes oli öö siis hotelli jõudes keerasime kohe tuttu. Järgneval päeval päike mõnusalt lõõmas ning bassu ääres oli lausa lust olla! Tark ei torma…. Amani algselt päikekreemi ei pannud, sest sealne päike ei ole laustaevast vaid pigem natuke sudu sees ja siis tundus asi ohutum. Hiljem määrisin õli peale aga pärast tuppa jõudes olin ikka mõnusalt põlenud. Esimene päev, tore! 😀 Järgnevad päevad veel parem!

BFABD34B-F376-43A0-BB06-02536B07436E

Meie enamus päevad möödusidki nii: Sõime hommikusöögi ära, läksime päevitama, lõunal läksime, kas kahekordse Hop on Hop off bussiga ringi tiirutama ja õhtul olime mõnes üüratult suures Mallis ja sõime õhtust. Kui te arvate, et Ülemiste keskus on nii suur ja väsitab kiirelt ära, hakkab halb vms, siis kõige suurem keskus Dubais on Dubai Mall ja seal on tagasihoidlikult 1200 poodi+ söögikohad. Noooo mida värki! 😀 Ma olin juba mega soss omadega kui neli poodi läbi käisime. Lisaks on väga populaarne see, et araablased teevad ise parfüüme. Neid demonstreeriti muidugi ka iga nurga peal ja need on sellised eriti kanged ja vänge lõhnaga.

Minu enamus päevade hommikusöök

Dubais on samamoodi talv nagu meil. Vihma sadamise tõenäosus on vägavägaväga väike või olgu veebruaris ilmselt mitte. Igaljuhul kõrbes üldiselt ei saja, kuskil 1-5x aastas kui sedagi. Meie puhkusele sattusid muidugi 3 päeva! 😀 Kohalikud ise muidugi on väga õnnelikud aga meie, kes lähme tahame ju päikest mitte vihma saada. Õnneks ei olnud see terve päev ja samuti ei olnud see paduvihm. Aga jah ära iial ütle iial, mis ma muud ikka öelda oskan, vähemalt oli endiselt soe.

Sealsed tänavad, rannad jne on imeliselt puhtad. Koguaeg keegi kuskil pühiks ja pesi midagi. Dubais nad väga hoiavad puhtust, sest vastaseljuhul on karistused päris karmid. A-la prügi maha viskamine, seintele sodimine jnejne. Lisaks muidugi kuna tegemist on kõrbega siis pidev liiv tänavatel on vaja kokku pühkida. Hea näide oli see, et nad pesevad tänavaid seal sama masinaga, millega meil kaubanduskeskustes ringi tiirutatakse 😀 Jalgteid on seal üüratult vähe ja peamiselt mõeldud turistidele. Kuna araablased ise on äärmiselt rikkad, muidugi mitte kõik aga seal ringi vaadates ja käies siis need autod, mis seal mõned või no mis mõned ikka enamus vennad omavad… Ajab karbi lahti küll. Niiet jah kui oled seal rikas siis ilmselgelt jala väga liikuma ei kipu. Seal oli kõrvuti 6 ühesuunalist kiirteed ja autod suudavad ikka ummikuid tekitada! 😀

Burj Khalifa tornis. Kõige kõrgem hoone Dubais ja see vaade!

Üle pika aja sain ma kanda puhkuse ajal korralike päikseprille nii, et läätsed silmas on. Ma ise olen kuidagi nii harjunud, et puhkusel olles mina päiksekatega nagunii käia ei saa aga Normanoptika kinkis mulle läätsed, praegused uued prillid igapäevaseks kandmiseks ja samuti ka päikseprillid. Newbalance, mis lisaks jalanõudele teeb ka prille! Mina armusin ära ja olen nii rahul ja eelkõige mu silmad tänavad!

FEDE5315-D430-4AF8-A60C-926B928AE4EC

Puhkus on läbi ja reaalsus on tagasi. Kuna samuti oli mul taastav periood siis nüüd on aeg režiimi tagasi laskuda ning trenn ja toitumine korda saada. Ma nautisin seda puhkust sajaga ja see on paik kuhu läheksin kindlasti tagasi! Lihtsalt uskumatu, mida üks riik rahaga teeb! Ja seda mitte pahaga vaid lihtsalt VAU. Seniks aga olge mõnusad! Tsauki

Kel huvi saab vaadata ägedaid ja iseäralike prille, päiksekaid allolevast lingist.

Create a free website or blog at WordPress.com.