MIS EDASI?

Nüüdseks on paar nädalat esimestest võistlustest möödas ning töö on jätkuvalt edasi käinud. Ikka selle poole, et gramm siit sealt paremaks saada. Järgmime start on laupäeval Salmes ja ma juba niiii-niii ootan seda!! See on täitsa hasarti tekitav näha, milleks keha suuteline on ning endast parim verisoon välja lihvida.

78EDBEDE-AD34-4901-BCB0-E00EEAC91AAF

Peale esimest ilusat avapauku on hullult motti, et trenni teha ja nautida kogu seda protsessi edasi. Ma ausalt räägin nii nagu on ja mul ei ole ühtegi negatiivset mõtet selle prep-i suhtes öelda. Alguses kartsin natuke seda, et kuidas ma peale esimesi võistlusi leian endas seda mahti edasi rassida ja defitsiidis olla, aga leidsin! Ja veel kuidas!! 🙂 Ma olen enda üle ääretult uhke, et olen vaimselt palju tugevamaks muutunud kui aasta tagasi näiteks. Mul oli küll põhikooli lõpp aga sellegipoolest oli mul edasse usku väga vähe…ma ei näidanud seda niivõrd välja aga sisemiselt olin katki. Kogu selle kogemuse olen endaga nüüd kaasa võtnud ja ma pole vist varem oma elus nii rahulolevalt ja hästi end tundunud! Isa ütleb ikka, et positiivse suhtumise pealt tehaksegi vormi, kui vaimselt on kõik hästi ja korras siis tuleb ka vorm! Mul on palju mõtteid ja unistusi peas, mida ma endale sisetan ning nagu öeldakse siis kipuvad ka need mõtted ja soovid mida endale sisestame, täide minema! Mõeldes negatiivsusele ja sellele, mida me ei soovi kuid endale sisestame siis kipuvad ka need mõtted täituma. Niiet rohkem häid mõtteid!!

434C427B-2FFB-447F-A49E-E387BA3AFB64

Lisaks on üli hea see, et käes on vaheaeg ja saan rahulikult keskenduda oma ettevalmistusele ning lisa pinget kooli poolt pole. Kulgen päevast päeva. Trennidega on nii, et teen iga päev 1-2 lihasgruppi läbi, keskendun tunnetusele ja tehnikale ja ei lammuta suuri raskusi, sest töö on juba tehtud ja pigem on see võistlus eelne nädal selline viimane lihv.

Toiduga on nii, et olen saanud isegi kaloraaži tõsta samal ajal kaal langeb, mis saaks veel parem olla. Hetkel ongi eesmärgiks saada lihastesse see lopsakus. Kuna puhastus töö kui selline on nende kuude jooksul nüüd tehtud ja samas ei  tahaks et lihas hävinema hakkaks 😀 Kõht täis tuju hea!

8E015FD5-2303-4218-94C3-5B505A090662
Krevetisalat
7D32A041-4DD8-454A-81F6-F58611E90D04
Juurikasegu, kodujuustu ja krevettidega
B90726C9-1D12-4602-B986-EE89037FF26D
Farmi lahja kohupiim, marjad (tehtud mikrokas soojaks ja purustatud moosiks), kookoshelbed
37F010C4-3CCB-4BF0-899C-28244E7207D6
Küpsise puddingu pulber,pett, neljaviljakrõbuskid, maapähklivõi ja kookoshelbed

 

Seda Fasti cookies’n cream-i puddingut ja 100% naturaalset maapähklivõid saab osta Fitshop.ee-st ning kasutades minu koodi “AMANI” saad 15% soodust 😉

Eestikate nimekiri tuli ka välja ning vaatasin, et noortes oli peale minu veel 1 tüdruk aga kui on alla 3 inimese ühes kategoorias siis liidetakse meid juunioritega kokku. Niiet taaskord saan ikkagi nagu naistega mõõtu võtta. Veel laupäeva osas, et kell 8.30-9.30 on registreerimine ning peale seda siis kuni kella 13.00ni vaba aeg. Kuna ma jäin oma meigiga nii pagana rahule pärnus, mis Reelika tegi siis oli minu esimene ja ainuke valik ka eestikate jaos Reelika poole pöörduda. Tung tema juurde on meeletu ning ainuke vaba aeg mis pakkuda oli, oli 5.15 😀 hommikul…Ma mõtlesin, et selle tulemuse nimel olen nõus ja kuna ma tean kui hästi see peal püsib siis olen nõus nii vara minema! Minu õnneks kirjutas ta mulle paar päeva tagasi, et mingi tüdruk oli ära öelnud ning saan 6.45 minna! JESSSSS!!!

62EE2905-5859-4F36-9665-8CAC0C11D73E

Võistluste ametlik algus on 14.00 ja ilmselt läheb ikka päris õhtusse välja kuna võistlejaid päris palju ja kategooriaid ka. Elame näeme! Ootan Teid kaasa elama! Piletid saab osta siit —-> https://silverticket.ee/event/eestikv2019-kulturism-fitness

Päikest!!

 

Lisa kommentaar

Blog at WordPress.com.

Up ↑