5 LIHTSAT JA MAITSVAT HOMMIKUSÖÖKI

Hommikusöök on päeva alus! Koondasin kokku lihtsad ja tervislikud hommikusöögi retseptid, mis valmivad max 10 minutiga. Lisaks on need täisväärtuslikud ning ülimaitsvad. 🙂 Asume siis retseptide kallale. Kõiki koguseid ma kaalu peal ära ei kaalunud seega ma täpseid kaloreid ja makroid juurde ei hakka panema aga, kel selleks vajadust on saab Myfitnesspalis või mõnes muus rakenduses teha. Osades toidukordades kasutan toidulisandeid, pähklivõisid ning kõigi toodete lingid lisan alla, kel huvi on leiab need sealt. Head katsetamist ja võite minuga oma maitsvaid hommikusööke jagada instagrami storys tagides mind ära @amanikiivikas siis näen mina ka neid :))

Võileivad

  • 2 Rukkipala
  • Lahja majonees või sulajuust määrdeks
  • Kanafileesink
  • Lahja juust
  • 2 muna
  • Tomat
  • Salatilehed

Rösti rukkipalad rösteris ning samal ajal prae munad pannil. Valmista ette rukkipala peal võileivapõhi, määrides majoneesi või sulajuustu katteks. Laota salatilehed, sink, tomat, juust sinna peale ning lõpuks 1 praemuna. Järjekorda võib loomulikult muuta ja vajadusel midagi panemata jätta või juurde lisada. Valik on sinu!

Smuutikauss

  • Maitsestamata jogurt 150-200g (sõltub kui vedelat soovid)
  • Vanilje maitseline valgupulber 20g mina kasutasin Iconfiti oma
  • Külmutatud vaarikad (peotäis)
  • Mango
  • Kiivi
  • Granaatõunaseemned
  • Kakao Nibsid
  • Chia seemned
  • Balsnack neljaviljakrõbuskid

Blenderda omavahel jogurt ja valgupulber lisades sinna vaarikad. Tükelda kiivi, ja mango (juhul kui on värske mango) Mina olen lais ja ostan külmutatud kujul neid.. 😀 Vala smuuti kaussi ning siis lähevadki lisandid peale, krõbuskid, chia seemned, kakao nibsid, granaatõunaseemned, kiivi ja mango. Värkse ja kosutav hommikusöök on valmis!

TikToki tortilla tasku

  • Täistera wrapialused mina kasutasin keskmise suurusega aga soovitan isegi pigem suuri (mahub rohkem)
  • Lahja juust
  • Kalkunifileesink
  • Sulajuustumääre
  • Avokaado
  • Tomat

Lõika wrap ühest otsast keskele lahti, et pärast kolmnurgaks kokku voltida. Kui see on tehtud siis jaga silma järgi wrap neljaks sektoriks. Esimesele pane püreestatud avokaado koos tomati viiludega, seejärel lisa singiviilud, kolmandale sektorile määri sulajuustu ja neljandale pane juustu. Järjekorra võid ise valida!!! See ei pea täpselt nii olema. Voldi wrap taskuks kokku ja aseta, kas grilli vahele või kui sellist grilli pole siis pannile prae mõlemalt poolt paar minutit kuniks wrap on juba kuldpruun.

Üleööpuder

  • Kaerahelbed/ overnight oats 50g (mina kasutasin spetsiaalseid overnight helbeid vaarika omasid) aga sobib ka tavalised helbed.
  • Valio proteiinipudding valge šokolaadi-pähkli oma 150g
  • Külmutatud vaarikad/marjad
  • Granaatõunaseemned
  • Nuttybite pähklivõi 20g

Eelneval õhtul sega kausis kokku helbed ja pudding ning marjad. Aseta kauss ööks külmkappi. Hommikul lisa sinna peale pähklivõid ja kui on soovi siis banaani või muid lisandeid.

Jogurti/müslikauss

  • Maitsestamata jogurt 200g
  • Vanilje valgupulber
  • Müsli (mul oli enda tehtud) või muud helbed/krõbinad
  • Kiivi
  • Banaan
  • Kaneel
  • Chia seemned

PS! Kui sa valgupulbrit tarbida ei soovi siis võib alati selle asendada ka valgupuddinguga, et valguallikas oleks ikkagi toidukorras sees.

Blenderda jogurt ja valgupulber/pudding. Tükelda banaan ja kiivi. Vala blendri sisu kaussi ja lisa peale müsli/krõbinad, puuviljad, kaneeli ja chia seemneid.

Lingid:

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

Up ↑

<span>%d</span> bloggers like this: